Προϊόντα για στην αγορά (14)

Εταιρεία HubSpot

Εταιρεία HubSpot

Η πιστοποιημένη από την HubSpot Agence, η Winbound σας συνοδεύει στη ρύθμιση και τη βέλτιστη εκμετάλλευση της πλατφόρμας.
ΚΟΛΛΗΤΕΣ ΕΤΙΚΕΤΕΣ - Μάρκετινγκ κολλητές ετικέτες

ΚΟΛΛΗΤΕΣ ΕΤΙΚΕΤΕΣ - Μάρκετινγκ κολλητές ετικέτες

Οι ύλες: Χαρτιά βελουτέ, επενδεδυμένα / Kromekote / Δημιουργικά χαρτιά / Μεταλλικά χαρτιά (χρυσά, ασημένια…) / Θερμικά χαρτιά / Πολυπροπυλένια κ.λπ. Οι τύποι κολλητικών: Μόνιμα / Ενισχυμένα / Αφαιρούμενα / Κατάψυξη / Κατεψυγμένα / κ.λπ. Οι μορφές: Ευθείες κοπές / Κοπή στη μέση της σάρκας / Ειδικές μορφές / Δημιουργία προσαρμοσμένων μορφών
Κέικ ρικίνου + κέικ καραντζά – Μείγμα 50/50 – Ειδικό για κηπουρική

Κέικ ρικίνου + κέικ καραντζά – Μείγμα 50/50 – Ειδικό για κηπουρική

Περιγραφή Αυτό το νέο μείγμα από σπόρους ρικίνου σε σκόνη και σπόρους καραντζά σε σκόνη θα συμβάλλει τόσο στην εγκατάσταση ενός φράγματος για την προστασία των λαχανικών σας από επιθέσεις όσο και στην παροχή αζώτου με αργή απελευθέρωση: Ο σπόρος καραντζά είναι το ξηρό υπόλειμμα από την επεξεργασία του καρπού σε λάδι για καλλυντικά. Χρησιμοποιείται στη γεωργία καθώς έχει παρόμοιες ιδιότητες με το λάδι Neem, το οποίο είναι πλέον απαγορευμένο στη Γαλλία. Αζωτο (Ν) 4.5 % Φώσφορος (P2O5) 0.8 % Κάλιο (K2O) 1.1 % Ο σπόρος ρικίνου είναι το υπόλειμμα από την επεξεργασία του σπόρου σε λάδι ρικίνου που χρησιμοποιείται σε καλλυντικά και βιομηχανία. Ο ρικίνος είναι ένα γνωστό φυσικό λιπάσμα που χρησιμοποιείται κατά όλων των τρωκτικών (χωράφια, ποντίκια, αρουραίοι, τυφλοπόντικες) και των προνυμφών του τυφλοπόντικα. Αζωτο (Ν) 4.5% Φώσφορος (P2O5) 2 % Κάλιο (K2O) 1 % Προϊόν που μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη βιολογική γεωργία. ΒΑΡΟΣ:ND ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ:ND ΒΑΡΟΣ:10 kg, 25 kg, 5 kg
Προμηθευτής ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΩΝ ΥΦΑΣΜΑΤΩΝ - προσαρμόσιμος τύπος 'Ξέπλυμα Δακτύλων'

Προμηθευτής ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΩΝ ΥΦΑΣΜΑΤΩΝ - προσαρμόσιμος τύπος 'Ξέπλυμα Δακτύλων'

ΛΙΓΚΕΤΕΣ "Rince-Doigts" 100% Βιοδιασπώμενες - Άρωμα: Αναζωογονητικό Πράσινο Τσάι. Λιγκεττέ απο unfolded: 160x190mm Εύκολος καθαρισμός, χεριών ή μερών του σώματος. Ένα εργαλείο επικοινωνίας, προσαρμόσιμο. Γαλλικής σχεδίασης. ΛΙΓΚΕΤΕΣ Αναζωογόνησης: ΛΙΓΚΕΤΕΣ Rince-Doigts ΛΙΓΚΕΤΕΣ Υγρές: ΛΙΓΚΕΤΕΣ προσαρμόσιμες ΛΙΓΚΕΤΕΣ Καθαρισμού: RINCE-DOIGTS RINCE-DOIGTS προσαρμοσμένα: ΛΙΓΚΕΤΕΣ Πώληση για να πάρετε μαζί σας
Δημιουργία ποιοτικών προοπτικών με το inbound marketing

Δημιουργία ποιοτικών προοπτικών με το inbound marketing

Μια στρατηγική Inbound Marketing συνίσταται στην προσέλκυση ποιοτικών υποψηφίων με τη θέλησή τους στον ιστότοπό σας, με στόχο να τους εμπλέξετε με την επωνυμία σας, τα προϊόντα σας, τις υπηρεσίες σας. Πώς; Μέσω της διάδοσης και της σκηνοθεσίας περιεχομένου προσαρμοσμένου στα ενδιαφέροντά τους, σε πραγματικό χρόνο. Θεωρείται ότι αυτή η στρατηγική βασίζεται σε 5 πυλώνες. Για να ορίσουμε το Inbound Marketing, μπορούμε να το αντιπαραβάλουμε με το Outbound Marketing ή το εξωτερικό μάρκετινγκ, που συνίσταται στην επαφή με τον πελάτη, παραδοσιακά χρησιμοποιούμενο από τις επιχειρήσεις. Σε αυτή την περίπτωση, η επικοινωνία γίνεται από τον διαφημιστή προς τον καταναλωτή, χωρίς ακριβή στόχευση.
Βελτιστοποιήστε την εμπορική σας έκθεση

Βελτιστοποιήστε την εμπορική σας έκθεση

Βελτιστοποιήστε τη συμμετοχή σας σε μια επαγγελματική έκθεση για να μεγιστοποιήσετε τις αποδόσεις σας, να ενισχύσετε τη δημιουργία leads και να διασφαλίσετε μια αυστηρή παρακολούθηση των ευκαιριών σας με τις στρατηγικές μας προσαρμοσμένες. Μια επαγγελματική έκθεση αποτελεί κρίσιμο γεγονός στον τομέα B2B. Είναι μια μοναδική ευκαιρία να συναντήσετε τους υποψήφιους πελάτες και τους πελάτες σας, να τους πιστώσετε και να τους κατακτήσετε. Ωστόσο, μια καλή έκθεση πρέπει επίσης να είναι μια έκθεση της οποίας η αποτελεσματικότητα μετράται και ενσωματώνεται σε μια στρατηγική μάρκετινγκ και πωλήσεων. Για να περάσετε σε μια προσέγγιση ROI, είναι απαραίτητο να έχετε τη σωστή στρατηγική και τα κατάλληλα εργαλεία.
Δημιουργία εξειδικευμένου/επαγγελματικού περιεχομένου

Δημιουργία εξειδικευμένου/επαγγελματικού περιεχομένου

Το περιεχόμενο μάρκετινγκ είναι ένα βασικό στοιχείο για τη στρατηγική σας ορατότητας online και offline. Επιτρέπει στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε μια αγορά BtoB, που αποτελείται από επαγγελματίες, να δημιουργούν ποιοτική κίνηση, να εδραιώνουν την εμπειρία τους και να προσελκύουν υποψήφιους πελάτες. Συμβάλλει επίσης στην ενίσχυση των σχέσεων με τους υπάρχοντες πελάτες σας.
ABM: Marketing με βάση τον λογαριασμό

ABM: Marketing με βάση τον λογαριασμό

Επικεντρωθείτε στους στρατηγικούς λογαριασμούς, προσαρμόστε τις αλληλεπιδράσεις σας, μεγιστοποιήστε τα αποτελέσματα της B2B επιχείρησής σας.
Δεδομένα B2B

Δεδομένα B2B

Βελτιστοποιήστε τις στρατηγικές B2B σας χρησιμοποιώντας δεδομένα για να στοχεύσετε, να βελτιώσετε και να προσωποποιήσετε την προσέγγισή σας.
Προγραμματισμός ραντεβού με το marketing βάσει λογαριασμού

Προγραμματισμός ραντεβού με το marketing βάσει λογαριασμού

Το Marketing Βασισμένο σε Λογαριασμούς είναι μια στρατηγική marketing που απευθύνεται κυρίως σε επιχειρήσεις B2B. Σκοπός της είναι να επικεντρωθεί στους πιο σημαντικούς πελάτες, με τη μεγαλύτερη δυναμική. Μια στρατηγική ABM προϋποθέτει μια υπερ-προσωποποιημένη προσέγγιση. Ο marketer γνωρίζει άριστα τον στόχο του, προσαρμόζει τη στρατηγική του αλλά και τη μεθοδολογία του, βασιζόμενος σε μια ευθυγράμμιση των ομάδων marketing και πωλήσεων. Υιοθετώντας μια στρατηγική ABM, υιοθετείτε μια πραγματική προσωποποίηση της σχέσης σε μια ενεργή διαδικασία!
Ανασχεδίαση ιστοσελίδας

Ανασχεδίαση ιστοσελίδας

Ο ιστότοπός σας δεν ανταποκρίνεται πλέον στους στόχους σας για αναγνωρισιμότητα, κατάκτηση ή πιστότητα; Θέλετε να αναπτύξετε τη ψηφιακή σας στρατηγική και να κάνετε τον ιστότοπό σας ένα πραγματικό εργαλείο απόκτησης; Απλά θέλετε να ξεκινήσετε μια διαδικασία inbound marketing; Ας συζητήσουμε μαζί το έργο σας;
Εκπαίδευση Ομάδων Πωλήσεων

Εκπαίδευση Ομάδων Πωλήσεων

Σήμερα, ανεξαρτήτως του τομέα δραστηριότητάς σας, η εκπαίδευση των εμπορικών σας ομάδων έχει γίνει προτεραιότητα για να διασφαλιστεί η προσαρμοστικότητα και η απόδοσή τους. Η ομάδα μας από πιστοποιημένους εκπαιδευτές σας προσφέρει 100% εφαρμόσιμες εκπαιδεύσεις, που διευθύνονται από πάθος και αυτό αλλάζει τα πάντα! ΝΕΟ: Βελτιώστε την παραγωγικότητα των εμπορικών σας με AI!
Βελτιώστε τις πωλήσεις σας με ένα CRM

Βελτιώστε τις πωλήσεις σας με ένα CRM

Η διαχείριση της σχέσης με τον πελάτη είναι μια βασική συνιστώσα για την βελτιστοποίηση των αλληλεπιδράσεών σας με το σύνολο των επαφών σας και την ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Στηρίζεται σήμερα σε μια συνεπή και ενημερωμένη βάση δεδομένων. Η επιλογή του κατάλληλου λογισμικού CRM δεν είναι όμως αυτονόητη. Υπάρχουν πολλές λύσεις στην αγορά, η καθεμία με διαφορετικές δυνατότητες, εργαλεία και συγκριτικά πλεονεκτήματα. Η Winbound σας προσφέρει παρακάτω τρεις βασικές συμβουλές για να επιλέξετε αυτό που θα καλύψει τις ανάγκες σας.
Περιεχόμενο ειδικών του τομέα BtoB

Περιεχόμενο ειδικών του τομέα BtoB

Δημιουργήστε και προωθήστε περιεχόμενο B2B υψηλής ποιότητας για να βελτιστοποιήσετε με επιτυχία τη στρατηγική σας.